Credits

Tworząc tego bloga, wspomagałem się pewnymi stronami, które sprawiły, że zakładanie go nie trwało tak długo, jak przypuszczałem. Część opisów postaci, zdjęcia i kolory pochodzą właśnie z linków, które pokażę Wam na dole. 

Przepiękne prace. Nawet jeśli ktoś nie przepada za mangą/anime, to warto zajrzeć.
Zdjęcie, które posiadam w nagłówku jest autorstwa właśnie tej kobiety.

Strona z kolorami. Wydaje się, że to niby nic takiego, jednak przy tworzeniu szablonu niezmiernie mi pomógł owy portal. Dla każdego maniaka robienia grafiki, to wręcz niezbędnik.

Każdy fragment tekstu piosenki wziąłem właśnie stąd. 
Muzykę również.
Portale znane, jednak nie darowałbym sobie, jakbym o nich nie wspomniał.

Tak dużo zaoszczędzonego czasu, przy pisaniu profili postaci. 
Dziękuję bardzo osobom tworzącym tą stronę.
Jesteście niezastąpieni.

Kolejny portal, który sprawił, że pisanie postaci było przyjemnym zajęciem.

Nie tylko Zetsuai89 przyczyniła się do wyglądu bloga.
Dziękuję wszystkim ludziom, którzy publikują tam swoje prace. 
Mnóstwo inspiracji i utalentowanych artystów.

Wspominałem w zakładce "Autor", że mój bliski kumpel namówił mnie, do pisania bloga. Mówił, że to niezła frajda.
Dzięki stary. Jesteś wielki.

Brak komentarzy